Saturday, April 11, 2009

Hajar baru balik dari SBPI . . . convent menang !2!

Helo, akhirnya hajar akan tulis sesuatu yang berfaedah dan ada isi. Kali ni, hajar akan tulis recount, (macam yang Cikgu Firda ajar dalam english class)

So, pagi tadi masa semua orang sibuk desathon kat skolah, Hajar dan pelajar lain yang serta pertandingan nasyid, pertandingan slideshow, D.K, Poster kerjaya & dadah, folio dan lain-lain lagi ( lupe ) berangkat ke SBPI (Integrasi , Gopeng) utk bertanding.

Bas yang kecik menyebabkan ku dan 3 orang pelajar lain, ( Kak A, Kak B dan Kak C) serta alat D.K tumpang keta cikgu (TQ Ckgu ^_^). Perjalanan yang sepi. . . sebab sumer orang gubra, Kak A-C pertandingan slideshow, hajar msuk poster dadah < tp kalah jugak T_T

Kalah? sebab lukisan lari dari tema : " Poster pasal dadah tak sepatutnya ada tengkorak dan jarum " WTF?

hajar salah intepret lah tu.

anyways, Convent menang 2 : Slideshow dan DK, dua-dua tempat ke-3.

Balik-balik sume muke sedih jer......

TIWA menang, BANYAK! Kedudukan kat dalam dewan; convent dpan segerombolan pelajar DK Tiwa, dan tahulah perange laki camner kan....(tak sume) Tak khabeh-khabeh dengag gendang dema bunyi, nak luruh jantung dibuatnya.

" walaubagaimanapun api kemarahan telah membantu jantungku yang melompat kencang kekal pada tempatnya. Api ini tidak akan padam, malah membawa dendam untu menebus kembali kemenangan yang sememangnya milik SBC. SBC boleh!!!"

No comments:

Post a Comment