Monday, March 2, 2009

Peringatan buat abang tersayang.......

Sekali engkau buat lagi (panjang citernye) , so help me aku akan. . . .

1. aku akan labuhkan punggungku di atas kerusi kau
2. aku akan labuhkan punggungku di atas katil kau
3. aku akan PEGANG dan basuh baju kau bercampur dengan baju orang lain
4. aku akan sentuh setiap baju kau di dalam almari
5. aku akan rapatkan setiap baju jemuran kau
6.aku akan sentuh setiap baju jemuran kau
7. aku akan kejar kau sampai bak kata pepatah, bagai magnet bertemu kutub yang sama.

Aku akan buat sampai tahap kau sental kerusi kesayangan kau, kau jemur tilam dan bantal kau, dan kau basuh baju kau seratus kali sehari.

Note* call me crazy, tapi ugutan yang pelik ni adalah untuk orang yang unik. . .

2 comments:

  1. marah giler kau ni hajar~ sabar, bawak mengucap~

    ReplyDelete
  2. =.= mmg marah tahap sewel pon. Sabo je lah. Abg aku tu mmg agak unik.

    ReplyDelete