Friday, March 6, 2009

HAJAR's BIG DEMAND on RESPECT

RESPECT, RESPECT!
i want RESPECT!

benda yang aku paling pantang, orang tak dengar cakap aku. sampai haritu aku kena jerit , "DENGAR LAH CITER AKU DULU!!!" < 3 TANDE SERU TU.......

bengang sangat, sebab bile orang tak dengar cakap kita, rasa macam bodoh. Rasa macam bodoh tu perasaan yang memalukan.

tu sebab, aku mintak sesangat, bila aku bercakap, orang lain jangan menyampuk, dan orang yang mendengar tu jangan loh hirau orang yang menyampuk tu. benda ni lah yang selalu terjadi kat aku.

tu sebab, aku ambik keputusan, nak ikut cara Mosha.

"KAU TAK NAK DENGAR, AKU TAKNAK CAKAP NGAN KAU!"

1 comment: